Avatar billede filens Nybegynder
01. maj 2006 - 20:22 Der er 2 kommentarer

bt headset til Skype

Jeg har købt mig et Logitech Mobile Freedom Headset, dels fordi jeg  kan bruge det i bilen, men også fordi jeg vil kunne benytte det som headset til skype-samtaler. Headset'et virker problemløst sammen med min mobil. Jeg kan også få det forbundet med computeren - men ingen lyd eller reaktion fra mikrofonen når jeg forsøger at teste det. Jeg har en fornemmelse af at det kan være min bluetooth dongle, som nu er over et år gammelt. Det har følgende navn: Sunitec USB Bluetooth dongle.

Håber der er nogle der kan hjælpe...
Avatar billede dennisbj Nybegynder
18. maj 2006 - 17:50 #1
under bluetooth profiler på din bluetooth mappe på computern, findes der de her profiler der understøtter audio som headset etc?
Avatar billede galhund Nybegynder
30. maj 2006 - 08:04 #2
Har du valgt dit bt headset i Skype. Tools/Options | Sound Devices: Her kan du vælge hvilke af de instalerede lyd udstyr Skype skal bruge.