Avatar billede nick Nybegynder
01. maj 2006 - 14:01 Der er 1 kommentar

DVD-Drev problem

Hej Folkens

Nu har jeg efterhånden en del gange stødt på dette problem, men har aldrig formået at løse fejlen uden geninstallation af XP.

I enhedshåndtering er der et udråbstegn udfor det optiske drev (I dette tilfælde en Plextor DVD-brænder). Den siger til mig at Windows ikke kan indlæse enhedsdriveren til enheden. Men så vidt jeg ved bruger Windows altid sin egen driver til optiske drev.
Det hjælper intet at trykke fjern og genstarte maskinen.

Nogen der har løst dette problem uden geninstallation ?

På forhånd tak

Christian
Avatar billede boxer Nybegynder
01. maj 2006 - 14:17 #1
Du kan prøve dette:
http://www.dougknox.com/xp/scripts_desc/xp_cd_dvd_fix.htm

Ellers er det måske noget firmware der skal til.