Avatar billede softpeanut Nybegynder
30. april 2006 - 14:23 Der er 8 kommentarer

Hardware Graphics Acceleration

Hej

Jeg fik det meste der lå på min PC slettet, da jeg downloadede en virus og derefter tog PC´en med til en administrator. Han slettede det meste og lod kun de vigtigste ting blive. Nu har jeg så geninstalleret FIFA 2005 på den, men der popper en besked op hvor der står: FIFA 2005 Requires Hardware Graphics Acceleration
Det undrer mig lidt, da min Hardware Graphics Acceleration er helt i top (som anbefalet). Jeg har så fået at vide at jeg skulle downloade den nyeste driveropdatring til mit grafikkort. Det har jeg så gjort, men den samme besked popper op. Jeg har Windows ME og ved ikke hvad jeg skal gøre. Ved i det?
Jeg er desperat!
Avatar billede softpeanut Nybegynder
30. april 2006 - 14:27 #1
Måske skal det lige siges at spillet virkede FØR jeg fik det meste slettet... Er der noget jeg mangler at installere?
Avatar billede huset Praktikant
30. april 2006 - 14:27 #2
Har du installeret SP2, chipset driver samt DirectX
Avatar billede huset Praktikant
30. april 2006 - 14:27 #3
Avatar billede huset Praktikant
30. april 2006 - 14:28 #4
http://www.eksperten.dk/spm/697138

Et spørgsmål er vist nok ikke
Avatar billede softpeanut Nybegynder
30. april 2006 - 14:34 #5
Åbenbart ikke med de svar...
Avatar billede huset Praktikant
30. april 2006 - 14:46 #6
du skal stadig lukke det ene
Avatar billede softpeanut Nybegynder
01. maj 2006 - 15:07 #7
Den er god med dig..! :)

Flere der har RELEVANTE svar???
Avatar billede huset Praktikant
01. maj 2006 - 15:49 #8
Læs regler så

oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selv om spørgsmålet kunne ligge i flere kategorier. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
oprette reference/reklame spørgsmål, hvor man kun reklamerer for et tidligere oprettet spørgsmål for at få folk til at hjælpe i det spørgsmål.