Avatar billede racermouse Nybegynder
28. april 2006 - 19:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Dell sådan overall

Nogen der har nogle erfaringer med Dell´s produkter vedr. reklamtion, levering, osv. gode som dårlige..?
Overvejer nemlig at købe en af deres pc´er men kender ikke rigtig noget til deres service...
Avatar billede huset Praktikant
28. april 2006 - 19:38 #1
Hvad vil du yderligere vide?

Deres tlf support er i mange tilæflde besat af studenter, som ikke aner noget ud over det der står på deres 20 trins fejlfindings raket.

Reklamationen er for så vidt okay. Leveringen er også som den skal være.
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. april 2006 - 19:44 #2
Jeg har gode erfaringer med dell professionelt, men jeg har også andre telefonnumre at ringe til end den almindelige kunde.
Avatar billede 2c Nybegynder
28. april 2006 - 19:48 #3
Jeg har for ikke så længe siden købt 2 Dell computere, en printer, og bestiller jævnligt nye printer patroner fra dem.

Jeg har ikke haft nogen problemer med levering eller noget. En af de computere jeg bestilte blev dog 2 dage forsinket, men da jeg mailede og klagede over det ,fik jeg smidt en usb disk gratis med i købet, hvilket jeg syntes var fint nok.

Min holdning er, at når man bestiller fra Dell, så får man en ok computer til prisen, og jeg føler mig altid sikker på at man kan få den repareret/byttet, hvis noget går galt med den. Tilgengæld er de som regel lidt dyrer end hvis man sammensætter sin PC selv.
Avatar billede yamaha24 Nybegynder
28. april 2006 - 19:58 #4
Har haft Dell i 7år, ingen problemer,dog er deres hotline ikke den bedste i verden,men så har du Eksperten..
Avatar billede drgonzo Praktikant
28. april 2006 - 20:02 #5
De dell jeg har skilt ad har været noget plastic møg. Deres opgraderings dele koster næsten dobbelt pris og de har en elendig kunde service. Personligt ville jeg aldrig anbefale nogen at købe dell
Avatar billede coderdk Praktikant
28. april 2006 - 20:12 #6
Jeg synes Dell er ok. Deres service er god. Har haft min 20.1" TFT skærm byttet ud én gang. Og på en af mine stationære er der røget en harddisk to gange i træk - Hver gang har jeg fået en ny dagen efter (også skærmen).
Avatar billede arne_v Ekspert
28. april 2006 - 21:53 #7
Hvis du tager et af deres tilbud, faar du en fair pris.

De er paenere end den typiske discount PC.

Hvis du skal have ordnet noget paa garantien saa har de en fungerende process.

Og de gaar ikke konkurs efter 6 maaneder.

Indmaden er ikke dyre kvalitets dele. Den er ganske ordinaer.

Er du PC enthusiast, saa koeb stumper hos f.eks. SHG og saml selv.

Skal du have det billigst muligt og er villig til at tage risikoen, saa
koeb en discount PC via nettet.

Men foretraekker du at koebe en faerdig PC, slutte den til og saa koerer du uden
at du skal boevle med noget - saa er Dell et udmaerket valg (ikke noedvendigvis
eneste gode valg, men et godt valg).

Jeg ville ikke selv koebe en Dell stationaer PC. Men jeg anbefalede en til min far.
Avatar billede pinball Nybegynder
29. april 2006 - 02:51 #8
glem alt om dell..argumenterne har du fået..
Avatar billede racermouse Nybegynder
29. april 2006 - 13:04 #9
Jeg takker for Jeres kommentarer.
Tror lige jeg ser mig lidt mere omkring.
Avatar billede pinball Nybegynder
29. april 2006 - 14:41 #10
prøv at se om du kan finde noget her www.topdata.dk