Avatar billede brianandersen Nybegynder
27. april 2006 - 17:02 Der er 1 kommentar

Søges: Ekstern webdesigner, HTML, CSS, Design

Pga. travlhed har jeg ikke længere mulighed at lave alt selv i mit enmandsfirma, derfor søger jeg eksterne allround webdesignere på projektbasis.

Jeg søger en eller flere til (X)HTML, CSS og design/udvikling af sites. Du behøver ikke kunne det hele, men det er klart en fordel. Har du kompetencerne i orden, betyder alder og by ikke så meget, det vigtigste vil være at du kan være professionel i dit arbejde og kan overholde deadlines.

Send en mail til info@interworks.dk med info, og referencer. Det suværent vigtigste er at du kan vise aktuelle design og kodningsevner. Dvs. et portefølje der kan bruges til noget.

Lidt baggrund:
Mit firma hedder Interworks (www.interworks.dk), og laver hjemmesider, CMS og søgemaskineoptimering. Firmaet er er enmandsfirma, men løser de fleste opgaver gennem eksterne programmører.
Avatar billede e_w Nybegynder
05. maj 2006 - 10:10 #1
mail sendt...

mvh. e_w