Avatar billede helten_20 Nybegynder
26. april 2006 - 10:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad betyder følgende betegnelser?

Er der nogen der kan hjælpe med hvad følgende betegnelser betyder?

Samt hvilken der er bedst og om man kan se forskel med det blåte øje?

WSXGA+ med TrueLifeTM  (1680 x 1050 pixel)

WXGA med TrueLifeTM  (1280 x 800 pixel)

WXGA (1280 x 800 pixel)
Avatar billede never_mind Nybegynder
26. april 2006 - 11:00 #1
det fortæller blot hvad opløsningen er (det der står i () er opløsningen på skærmen), og ja man vil uden problemer kunne se forskel medmindre man er en muldvarp (de er blinde).

Hvilken der er bedst kommer an på hvad opløsning man helst vil arbejde i, og det er meget individuelt
Avatar billede helten_20 Nybegynder
26. april 2006 - 11:11 #2
Vil helst arbejde i en så høj opløsning som muligt..

Er WSXGA+ bedre end WXGA?

Eller skal jeg ned og køre WXGA for at få en ordentlig kvalitet på billedet?
Avatar billede never_mind Nybegynder
26. april 2006 - 11:18 #3
definer bedre ? det er en anden opløsning men om den er bedre, det kommer an på panelet
Avatar billede helten_20 Nybegynder
26. april 2006 - 11:22 #4
Sorry har fundet ud af det.. tak for hjælpen. :-)