Avatar billede mediaglobe Nybegynder
25. april 2006 - 18:47 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside design til hostingfirma

Hej

Skal bruge et webdesign til vore nye hjemmeside.

Siden skal bruges til en lille virksomhed, der lejer server ud til private og minde virksomheder. Serveren bliver placeret i vore hostingcenter, og det vil være muligt at leje en server fra omkring kr. 300,- pr. md.

Opgaven lyder:
- Der skal laves et logo til siden, skal være i vektorgrafik, så den kan benyttes på faktura osv.

- Der skal laves et design til hjemmesiden, som skal være: stilrent, flot og gerne lidt moderne. (Ikke alt for kedeligt, men skal stadigvæk virke seriøst)

Da projektet ikke er opstartet endnu, er budgettet ikke så stort. Så vi gerne betale med hardware fra shg.dk for i alt kr. 600 incl porto.

Den der kommer, med den løsning vi benytter, vil få lov at købe for de kr. 600

Med venlig hilsen
Jacob
Avatar billede mediaglobe Nybegynder
25. april 2006 - 18:48 #1
Sidensnavn er: serverglobe.dk
Avatar billede datasource Nybegynder
25. april 2006 - 19:08 #2
pbf.soft@gmail.com - send en mail. Så kan jeg godt lave noget for jer.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
25. april 2006 - 20:48 #3
nu er i så en virksomhed så i kan trække moms fra og sådan..

men jeg vil gerne designe et website med logo for jer for 1500 kr.

skriv da til rasmusvj(at)hotmail.com

(at) = @
Avatar billede e_w Nybegynder
26. april 2006 - 01:26 #4
kontakt mig gerne på mail/ msn: williamengbjerg@hotmail.com

så finder vi helt sikkert ud af noget!

Mvh. e_w
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
26. april 2006 - 15:36 #5
I kan kontakte mig på mail/msn: msn@reanimation.dk
Avatar billede mediaglobe Nybegynder
26. april 2006 - 15:54 #6
Jeg har oprettet dette spørgsmål, for at kunne få nogle forskellige foreslag.

Det skulle være som en konkurrence, så den der kom med det foreslag vi vælger at bruge, vinder...

Ville være meget nemmere for os, og vi får lidt forskelligt at vælge imellem.

Mvh Jacob
Avatar billede andre_h Nybegynder
26. april 2006 - 17:59 #7
Jeg vil nok kalde det en smule optimistisk at tro at folk som kan levere et prof. hjemmesidedesign vil lave det for 600, når der gerne skulle indtjenes mellen 3-10.000 i stedet. For så at udskrive en konkurrence bagefter  håbe på at disse folk som kan levere en prof. vare vil bruge flere timers arbejde i et FORSØG på at "vinde" de 600 kr., så er det ikke længere optimisme, men måske en smule "overtro".

Jeg synes det er en smule til grin at i vil tjene 300 kr. om måneden pr. kunde, og så har i ikke råd til at betale mere til de folk som faktisk skal sørge for at kunderne vælger jer!

Hvis du skal have et firma som tjener penge på andre firmaer og gerne vil have en præsentabel, funktionel og professionel hjemmeside, så koster det altså hvad det koster. Det kan betale sig i den sidste ende...

Tag det som en opmuntring og et godt råd. :)
- mvh André
Avatar billede mediaglobe Nybegynder
26. april 2006 - 18:03 #8
Er hermed gjort. Og lukker spørgsmålet.

Men tak for hjælpen, vi må kontakte en virsomhed, der kan udarbejde det ønskede design.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
27. april 2006 - 14:29 #9
Enig med andre. Når det er som konkurrence er detmange mandetimer der skal bruges, for måske at vinde for 600 kr hardware.. hmm.. Så hellere gå med aviser eller noget :D

Vh
Avatar billede kochen Nybegynder
02. maj 2006 - 18:48 #10
Den anden dag lagde jeg en lignende post ud på et håndværker forum, bad om det bedste bud på at for lavet en mur i min have.... den flotteste mur ville løbe med de 250 kr jeg ville give for den.... Er så skuffet over at der ikke var nogen der dukkede og gav deres bud:(
Avatar billede mediaglobe Nybegynder
02. maj 2006 - 23:40 #11
kochen: Ja ja.. ha ha