Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
24. april 2006 - 21:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Rejseside hvor man kan søge på maks. pris.

Findes der ikke en side med rejser (fly+hotel) hvor man kan søge indenfor en bestemt tidsperiode, samt maks. pris pr. person.

Synes alle sider jeg kan finde skal man indtaste rejsemål el. lign. og det er jeg egentlig ligeglad med, da jeg har et budget som skal overholdes.
Avatar billede forpuleren Nybegynder
25. april 2006 - 08:30 #1
Har du prøvet http://www.rejsefeber.dk
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
26. april 2006 - 09:31 #2
Nope, men kan umiddelbart ikke lige finde hvor man kan søge på pris på den side?
Avatar billede forpuleren Nybegynder
26. april 2006 - 09:44 #3
ups, jeg var vist også for hurtig til at svare, inden jeg læste dit spørgsmål ordentlig igennem. Men kan desvære ikke hjælpe så :)
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
03. maj 2006 - 08:56 #4
Lukker!