Avatar billede webroel Nybegynder
24. april 2006 - 20:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kalender+udtræk af kalender

Jeg  sidder midt i et skoleprojekt, hvor min "kunde" her fem dage før deadline har valgt at give mig en opgave, som jeg ikke lige selv har evnerne til at kunne lave!

Det drejer sig om følgende side: http://www.amigaplanet.dk/html

I højre side er der en boks der hedder Arrangementer, og den vil jeg gerne have kædet sammen med en kalender (menupunkt)!

Derfor mangler jeg en kalender der kører på Access database. Databasen skal indeholde:

EventID: autonummerering
Dato: Dato
Titel: tekst (navnet på fx et orienteringsløb)
Beskrivelse: Lang tekst (mulighed for at beskrive arrangementet)
Pris: Tal

Kalenderen skulle så gerne opsættes efter dato, altså sådan så det førstkommende arrangement bliver nævnt øverst med dato, titel, beskrivelse og pris.

Selve kalendersiden skal indeholde alle arrangementer i databasen!

I boksen på forsiden skal der gerne kunne ses de 3 eller 4 kommende arrangementer, her nævnt med titel og beskrivelse.

Ville sætte pris på, hvis det bare blev lavet uden de store grafiske elementer!

Håber der er et venligt væsen der kunne lave noget i den stil til mig! Det haster en smule desværre!
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
26. april 2006 - 13:39 #1
Jeg ved ikke om du kan bruge dette til noget, men jeg har en kalender liggende som zipfil.
Jeg kan sende dig den og du kan se om der er noget du kan bruge
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
26. april 2006 - 13:42 #2
Eller du kan hente den her:
http://www.myzite.dk/Webdesign.html
Avatar billede webroel Nybegynder
26. april 2006 - 13:43 #3
Jeg takker!

Kan højst sandsynligt selv få den tilpasset det jeg skal bruge den til :)
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
26. april 2006 - 16:23 #4
Det håber jeg da du kan.
Har selv været i den situation da jeg læste til multimedieesigner.
Det er ikke sjovt.

Mvh Stine