Avatar billede dkshero Nybegynder
24. april 2006 - 20:02 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

gennemsigtigt kabbinet

hej jeg leder efter et kabbinet der er gennemsigtigt over det hele minus toppen en der kan finde sådan et til ca. 500kr.
ellers skal jeg bare ha et der er helt gennemsigtigt til ca. samme pris
Avatar billede levithan Nybegynder
24. april 2006 - 20:10 #1
umiddelbart er der kun denne her på edb priser

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=135737
Avatar billede far_mand Nybegynder
24. april 2006 - 20:11 #2
Hej

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=135737 (overskrider dit budgeet lidt.)
Dog gennemsigtigt over alt - du kan evt. sprayemale toppen sort eller anden farve.

Mvh
Marc
Avatar billede far_mand Nybegynder
24. april 2006 - 20:12 #3
Der var jeg for lang som :-) Men levithan og jeg er da enige.
Avatar billede dkshero Nybegynder
24. april 2006 - 20:13 #4
(: det skal være noget billigere
Avatar billede levithan Nybegynder
24. april 2006 - 20:16 #5
der er ikke andre
Avatar billede levithan Nybegynder
24. april 2006 - 20:17 #6
ellers skal du findet et brugt eller lave det selv i plexi glas men det koster sikkert lige så meget måske mere
Avatar billede dkshero Nybegynder
24. april 2006 - 20:52 #7
smider os selv et svar da jeg ikke mener
Avatar billede rynke10 Novice
25. april 2006 - 06:42 #8
Skal det bare være gennemsigtigt, så brug et gammelt kabinet og udskift selve coveret med plader i plexiglas. Så har du rammer og alt det andet, men skruer bare pladerne uden på. Det er da en billig løsning.
Avatar billede levithan Nybegynder
25. april 2006 - 08:42 #9
ellers prøv at lege med nogle mål og se hvad det koster fra dette firma http://www.glas-direkt.dk/produkt.php?sideid=8