Avatar billede htmlkongen Novice
24. april 2006 - 17:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvilket Ordsprog

Der er et ordsprog jeg ikke kan huske hvordan lyder. Kan du`?

Pointen er at alle er født som originaler, men med tiden bliver man ligesom alle andre - og på baggrund af det udvikler man ikke selvet. Noget i den stil.

Ved du hvilket det er?
Avatar billede showsource Seniormester
24. april 2006 - 18:10 #1
Næh, men,
husk ikke at slå en større bager ned, end du selv kan bolle! :O)
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
24. april 2006 - 20:27 #2
Kan huske at jeg i skolen har læst en forfatter, der har udtalt: "Vi fødes som originaler, men dør som kopier". Men det er vel bare et citat og ikke et ordsprog.
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
24. april 2006 - 20:34 #3
Søren Kirkegaard står bag citatet, nu hvor jeg tænker mig om.
Avatar billede htmlkongen Novice
24. april 2006 - 20:38 #4
Hey :)

Showsource>> Haha ja grinern! :D

Thomas_NJ >> Jeps det var det - var det ikke sådan nogle lunde ramt? ;)

Smid svar
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
24. april 2006 - 22:13 #5
Kommer her
Avatar billede htmlkongen Novice
24. april 2006 - 23:02 #6
Merci