Avatar billede xenoxsis Nybegynder
24. april 2006 - 13:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Guide til installering af Apache, MySQL og PHP4/5

Jeg har fundet en guide, der fortæller mig hvordan jeg installerer PHP5, MySQL og Apache på min maskine hjemme, så jeg kan teste hjemmesider lokalt (http://www.tanguay.at/installPhp5.php5). Men MySQL guiden er for MySQLi - Hvilket jeg ikke har tænkt mig at bruge, så er der en der har en guide til det hele, eller bare MySQL installationen. Jeg skal ikke køre det remote, så andre kan komme ind på det, kun lokalt. Jeg vil meget gerne have en så simpel guide som muligt.

Tak.
Avatar billede colabund Nybegynder
24. april 2006 - 23:29 #2
Hvad med en samlet pakke, der stort set installerer sig selv???
http://www.apachefriends.org/en/xampp.html
Avatar billede xenoxsis Nybegynder
25. april 2006 - 13:16 #3
Jeg skal lige være sikker på at den du gav mig levithan er til Windows? (glemte jeg lige at sige det skulle være)
Avatar billede levithan Nybegynder
25. april 2006 - 13:20 #4
ja det er til windows
Avatar billede xenoxsis Nybegynder
25. april 2006 - 13:25 #5
Tak for det. 15 point til Levithan og tak til colabund :)