Avatar billede kabsoer Nybegynder
23. april 2006 - 16:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor forsvinner mine navigasjonsknapper ?

Jeg har laget en del hjemmesider med frontpage og opplever noen ganger at mine navigasjonsknapper forsvinner ved publisering, de blir bare tekst. Ikonene er lastet opp i mappen themes.
Ok det er å slette og begynne forfra igjen, men jamen om ikke har skjedd igjen ved en ny opplasting, hvor jeg ikke har foretatt noen endringer på navigasjonen.
Hvor finner man en frontpage ekspert som gidder hjelpe meg før jeg blir helt qq
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
23. april 2006 - 17:18 #1
Det lyder som om at nogle af dine filer er navngivet med store bogstaver og at filerne nu ligger på en server hvor det betyder noget.
På Windows er FIL.jpg og fil.jpg det samme, mens det ikke er tilfældet på eksempelvis Linux.
Det er lidt et gæt at det er det der er problemet eftersom dine oplysninger er meget sparsomme og jeg ikke kan se din side.
Frontpage er i øvrigt generelt noget skrammel at skrive hjemmesider i.
Avatar billede kabsoer Nybegynder
26. juni 2006 - 14:19 #2
Nei det var ikke filnavnene. Jeg fant en side om at det var noe forskjellig med de  forskjellige navigasjonslinjer og om man bruker tema eller ikke. Hva som var hva husker jeg jo ikke, men nå navigasjonen blir borte - velger jeg det andre alternativ.  Må notere meg dette helt korrekt en dag.
FrontPage skrammel!  hva anbefaler du ?
Avatar billede kabsoer Nybegynder
19. juli 2006 - 13:18 #3
Hvis ikke siden bruker tema, må koblingslinjen bygges på egendefinerte koblinger. Når linjen basseres på navigasjonsstrukur - blir det problem med knappene :-)
Jeg slutter saken her
Avatar billede kabsoer Nybegynder
06. januar 2011 - 09:29 #4
beklager jeg ikke har lukket spørsmålet, trodde det var ok