Avatar billede laantefjer Nybegynder
22. april 2006 - 14:40 Der er 3 kommentarer

Hjælp til Office 12(2007) DK-LanguagsPack

Hej Eksperten

Jeg har fået fingerne i den nye Office pakke 12 2007
Men den er desværre kun med Engelsk stavekontrol kan jeg finde noget dansk stavekontrol nogle steder. som Microsoft Proofing Tools (2007) måske ?

På forhånd Tak
Martin
Avatar billede oleg Nybegynder
22. april 2006 - 18:49 #1
Ja, dansk stavekontrol til word i al almindelighed, hvad gør man hvis man ikke har den danske ordbog installeret - hvor skaffer man den?
Avatar billede hcma Novice
23. april 2006 - 11:14 #2
hvis din Office12  er den engelske udgave, er der ikke dansk stavekontrol i den.
Så skal så have fat i MPT (som du jo også selv skriver)
http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=174&Parent=&Sort=&Gallery=&Producent=0&Rating=0&Max=&Soegeord=Proofing+Tools&Equal152=&Equal190=&Equal215=&Submit.x=22&Submit.y=9
Avatar billede cult Nybegynder
07. maj 2006 - 20:59 #3
hcma, nu virker Proofing Tools 2003 jo ikke med Office 12... Så vidt jeg ved eksisterer der ikke en version 2007 endnu.

Hvis dansk stavekontrol er stængt nødvendigt er jeg bange for at du må ty til Office 2003 lidt endnu :(