Avatar billede bohjorth Nybegynder
05. maj 2001 - 23:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Agent i R5

Jeg har for at fange mails der er adresseret forkert, sat min notes server til at \"Hold undeliverable mail\" under \'server config\' - Router/SMTP - Avanced - Controls, men hvordan får jeg mailene sent videre til en anden bruger, ex. min?
Avatar billede jhr Nybegynder
08. maj 2001 - 23:03 #1
Du kan skrive en agent i en anden database (ikke mail.box - her virker scheduled agents ikke) - der kigger efter nye beskedder og sender dem til dig.

Avatar billede bohjorth Nybegynder
08. maj 2001 - 23:46 #2
Nu er jeg ikke så skrap til det med notes, da det er en notes server jeg har sat op derhjemme for at lære lidt om det. Skal den laves i fx min database og hvad skal den aktiveres på?
Avatar billede jhr Nybegynder
12. maj 2001 - 22:34 #3
Lav en ny database med en agent der videresender mails til dig.
Du kan evt. bare lade den videresende uddrag, eller whatever You like.

Der er vel ingen grund til at den videresender med det samme - lad den evt. køre en gang om dagen, een gang i timen eller hvad der passer bedst.