Avatar billede nesdunk Nybegynder
21. april 2006 - 23:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Periodisk FPS drop i spil (BF2)

Hej eksperter.

Har et kæmpe problem med et spil, nærmere bestemt Battlefield 2...
Problemet består i at kort tid efter jeg har joinet en server så begynder den at droppe helt vildt i fps! Spillet kører fint med ca. 70-80 fps i starten, men så går det galt! Den begynder at hakke og dropper fra ca. de 80 fps til 10-15 fps, bliver der 1 sek.'s tid, kører med ca 80 igen i 10 sek. og dropper derefter igen ... og den bliver bare ved!!
Dog kan den køre flydende i nogle retninger nogle gange.

Setup:
Amd x2 3800+
2gb kingston value ram
6800gt 256 ram
Soundblaster live lyd
XP pro sp2, opdateret

Det mest underlige er at den lige pludselig bare begyndte på det en dag ... spillede lidt en dag, der kørte det perfekt... dagen efter begyndte den på det nummer ....! Så det har virket... :(
Har testet om den også gør det i cs:s, men nej, kun i bf2! :/

Please hjælp mig! dælme frustrende... udlodder også lige max point, så der er noget at komme efter :D

pft. /Nesdunk
Avatar billede pinball Nybegynder
22. april 2006 - 03:27 #1
er spillet update?
har du nyeste grafik driver?
kører du rette opløsning?
Avatar billede nesdunk Nybegynder
22. april 2006 - 16:43 #2
Spillet er fuldt opdateret
Har prøvet med adskillige driver versioner. stort set alle, som ligger mellem den der fuldte med på cd'en og den nyeste
kører den i 1280*1024 med alt på high... på Samsung 19" tft

Det har kørt 100% flydende i rigtig lang tid ... problemet opstod fra dag til dag ...?
Avatar billede pinball Nybegynder
29. april 2006 - 02:08 #3
er der snavs på din pc?
Avatar billede nesdunk Nybegynder
04. august 2006 - 09:02 #4
...