Avatar billede level75 Nybegynder
20. april 2006 - 20:06 Der er 2 kommentarer

Hvorfor stopper min preloader?

Hej Eksperter.

Jeg har sidet og rodet med min fla fil i noget tid nu, og det er sikkert bare en lille ting, men det driller :....(

Jeg har fundet ud af at, at når den loader indholder ind "produkt infoen". Så kører det fint, indtil du tager musen nedtil _ymouse>400 ("så vil der kører en menu op") og der stopper den så med at loade indhold.
Hvorfor den gør det er fordi jeg har smækket et script ind i mit mc "produkter" i 2 frame hvor det ødelægger det hele åbenbart, men det skal bruges det som er.

Jeg har uploadet filen på www.level75.com/help/help.rar

Håber der er en der kna hjælpe mig :(

PS. Fejlen kan kun ses hvis i Simulater SWF´en
Avatar billede level75 Nybegynder
20. april 2006 - 20:09 #1
Hvis i kan hjælpe mig med en anden ting, kunne det også være nice hvis man kunne trykke på de billeder som kommer i bund menuen..
For ellers vil jeg måske løbe ind i samme problem.
Avatar billede level75 Nybegynder
20. april 2006 - 20:19 #2
efter at have været på huset kom jeg på rene tanker :D så nu er det løst det med at den stopper jubiiiiiiiii. så er det bare knapperne hehe.