Avatar billede beta Nybegynder
20. april 2006 - 17:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

XP Media Center Edition Vs. XP Home Edition

Jeg står og skal købe/hjælpe med til at købe en PC til en 50+ nybegynder indenfor IT, men flere nye computere (f.eks. Dell som han kigger lidt på) bliver leveret med XP Media Center Edition, skal man gå uden om denne udgave af XP og blot vælge en Home udgave, eller kan Media Center udgaven anbefales?
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
20. april 2006 - 17:08 #1
der vil jeg anbefale home da den er all round, hvor imod media center er lavet specielt til ht pc's :)
Avatar billede pinball Nybegynder
20. april 2006 - 17:10 #2
hvis man ikke regner med at se tv og lege med billeder, video diverse så vil xp home dække den almindelige brugers behov fint
Avatar billede pinball Nybegynder
20. april 2006 - 17:12 #3
her kan du læse om hvad windows media center er http://www.microsoft.com/danmark/windowsxp/mediacenter/default.mspx
Avatar billede pinball Nybegynder
20. april 2006 - 22:23 #4
hjalp det?
Avatar billede nesdunk Nybegynder
24. april 2006 - 11:01 #5
I bund og grund er MCE en home edition med en noget finurlig musik/video afspiller integreret ... Så du får bare lidt mere funktionalitet for pengene, dog skal der lige laves lidt ændringer i basis configurationen, hvis den ikke skal bruges som medie center

/Nesdunk
Avatar billede beta Nybegynder
24. april 2006 - 15:36 #6
Tak for jeres svar. Lige pt. tror jeg at det bliver XP Home som vælges.

Point ?