Avatar billede 2paz Nybegynder
20. april 2006 - 16:24 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Problen med brænding af DVD

Så er 'IT-geniet' igen ude med en succes ... :(

Jeg havde brændt nogle filer på en DVD. Det fyldte samlet set 1.69GB

Nu ville jeg så tilføje en fil. Men da jeg har brændt den, er den fil det eneste der nu er at se når jeg åbner drevet i Denne computer.
Har jeg nu ved at brænde en ny fil, slettet alt hvad der var på den i forvejen.
*Når jeg med DVD'en i kigger på drevet i denne computer, står der stadig 1.69 GB*!
Avatar billede levithan Nybegynder
20. april 2006 - 16:29 #1
Det er fordi din cder ikke er lukket.

i gamle dage oplevede jeg samme problem når man prøvede at brænde en multi sessions cd.

multi sessions cder virker som regl ikke ret godt og fejl kan forekomme
Avatar billede 2paz Nybegynder
20. april 2006 - 16:30 #2
OG: Hvis jeg har slettet det der var på, vil jeg gerne vide hvordan jeg får det tilbage.
Avatar billede 2paz Nybegynder
20. april 2006 - 16:31 #3
Vil det sige, at alt hvad der var på den er *helt væk*?
Avatar billede coversdk Nybegynder
20. april 2006 - 16:51 #4
Du kan prøve total comander, det kan måske hjælpe med at se de filer du ikk kan se ;)
Avatar billede 2paz Nybegynder
20. april 2006 - 17:04 #5
total comander > Jeg kan ikke finde ud af at hente det.

Andre forslag?

(Jeg skal bare have de 1,69 GB tilbage!)
Avatar billede 2paz Nybegynder
20. april 2006 - 17:08 #6
Fik alligevel hentet og installeret programmet, men kan ikke overskue brugerfladen. Så er lige vidt.
Avatar billede 2paz Nybegynder
20. april 2006 - 17:12 #7
Har forsøgt med 'Find filer' i TotalCommander. Finder kun den sidst omtalte jeg brændte.
Ved heller ikke om jeg gør det rigtigt. Kan ikke finde ud af programmet.

Hjælp, please!
Avatar billede coversdk Nybegynder
20. april 2006 - 17:14 #8
jeg laver lige en billed guide ;) 2 sek
Avatar billede coversdk Nybegynder
20. april 2006 - 18:27 #9
Avatar billede 2paz Nybegynder
20. april 2006 - 18:32 #10
Jeg kan ikke se andet end før omtalte fil (den jeg brændte i dag, som er årsagen til at det andet er væk).
Avatar billede coversdk Nybegynder
20. april 2006 - 18:41 #11
hmm, så ved jeg det ikk... så skal du have fat i noget "fil recovery"
Avatar billede 2paz Nybegynder
20. april 2006 - 18:45 #12
Ok. Men du skal alligevel have tak fordi du ville bruge tid på det.

Jeg har lige fundet noget der hedder CDRoller. Umiddelbart ser det ud til at kunne hvad jeg har brug for. Jeg prøver lykken ...
(http://www.snapfiles.com/reviews/CDRoller/cdroller.html)
Avatar billede coversdk Nybegynder
20. april 2006 - 22:19 #13
okay ;) du kan jo lige skrive hvis det hjælper ;)

Hvis vi andre kommer ud for et ligende prob.
Avatar billede 2paz Nybegynder
21. april 2006 - 00:21 #14
Det fungerede heller ikke.

Nu gider jeg ikke mere. Op i ..... med de filer!
Avatar billede 2paz Nybegynder
21. april 2006 - 14:47 #15
.