Avatar billede mull3 Nybegynder
19. april 2006 - 21:00 Der er 12 kommentarer

MP3 filer omdøbt at once..

Jeg har fået lavet en bumert, med ved ikke rigtig hvordan..

Jeg har fået omdøbt samtlige mine MP3 filer til Artist - Kunster (xxxx) X = tal som stiger selvfølgelig.

Men alle Id3 tagsne er helt fine, nogle der har en smart metode til jeg kan få dem døbt tilbage??
Jeg har prøvet at gendanne mit system :<

Hjælp tak !
Avatar billede levithan Nybegynder
19. april 2006 - 21:05 #1
citat "Jeg har prøvet at gendanne mit system" at gendanne systemet er kun for operativ systemet og ikke selve filsystemet.

tænker du på at vælge bestemte grupper i id3 taget og få programmet til at skrive kunster - sangtittel.mp3 ?
Avatar billede mull3 Nybegynder
19. april 2006 - 21:06 #2
Ja fx.. findes der software som kan gøre det?
Avatar billede never_mind Nybegynder
19. april 2006 - 21:10 #3
nej der er kun en måde, og det er den manuelle måde
Avatar billede mull3 Nybegynder
19. april 2006 - 21:11 #4
Nooo... :(
600 filer , orker det ik!!!
Avatar billede never_mind Nybegynder
19. april 2006 - 21:13 #5
desværre der er ingen andre måder :( (men du skal da være glad for det kun er 600), det kunne være MEGET værre ;)
Avatar billede mull3 Nybegynder
19. april 2006 - 21:15 #6
Stadigvæk.. tager jo en krig?!
Avatar billede levithan Nybegynder
19. april 2006 - 21:16 #7
Avatar billede levithan Nybegynder
19. april 2006 - 21:18 #8
Avatar billede snowball Novice
19. april 2006 - 21:18 #9
Eller http://www.123renamer.com/

"File And MP3 Tag Renamer also allow you to rename your mp3 collection according to their tag information(ID3 tags)! This can be easily done by specifying a format that the new filenames should have, e.g. "Artist - Index - Title"."
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
21. april 2006 - 14:02 #10
abander tagcontrol (http://www.softartstudio.com/tagcontrol/) er rigtig godt til massiv tagrenaming, kan anbefales :)
Avatar billede mull3 Nybegynder
21. april 2006 - 14:58 #11
Mange tak :)

Mangler kun 50 nu takket været software :P
Er da til at overkomme.
Avatar billede snowball Novice
21. april 2006 - 15:01 #12
Hvilket program brugte du så? :)