Avatar billede powertools Nybegynder
19. april 2006 - 16:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

person med PHP, MySQL kendskab søges til småopgaver

Hej Ærede Ekspertbrugere. Jeg har en lille webshop som er kodet fra bunden i PHP med tilhørende MySql database.
da jeg desværre ikke selv har kendskab nok til at håndtere koderne så har jeg brug for en person som er god til PHP, og MySql og som kan håndtere mindre grafiske opgaver. Du må gerne have kendskab til webshopkodning, men det er ikke et krav. Personen skal have lyst til at lave småopgaver til webshoppen samt diverse små grafiske opgaver mm. jeg forestiller mig mest at dette kan være et lille freelance job, for en studerende eller lign. som gerne vil bruge et par timer her og der på at løse mine småopgaver som bl.a. vil være:

1. "Oprydning" i de eksisterende koder, da der i tidens løb er tilføjet og ændret en del som gør koden lidt uoverskuelig.
2. Der skal tilføjes nogle funktioner til webshoppen så som, 'stil spørgsmål til dette produkt' mm.
3. Oprettelse af flere sprogversioner til webshoppen.
4. Diverse grafiske småopgaver.
5. andre opgaver af teknisk karakter

Jeg vil naturligvis tilbyde en betaling, da jeg ikke forventer nogen at arbejde gratis, men det taler vi selvfølgelig nærmere om.

Skriv hvis du synes ovenstående lyder spændende.
Avatar billede likeaprayer Nybegynder
19. april 2006 - 17:13 #1
du er velkommen til at skrive til mig på mads@mads-lee.dk eller msn likeaprayer84@hotmail.com
Avatar billede thulesen Nybegynder
19. april 2006 - 17:54 #2
Hej.. Jeg er også meget interesseret. Er selv studerende så et job som dette vil passe perfekt, da jeg ikke har så meget tid til at programmere som jeg gerne ville.. Du kan skrive til mig på thomas@thulesen.dk..
Avatar billede saucer Nybegynder
21. april 2006 - 09:29 #3
Hej

Jeg er frisk på at se på opgaven :)

Du kan kontakte mig på info[at]saucer.dk og se mine referencer på www.saucer.dk
Avatar billede powertools Nybegynder
03. maj 2006 - 23:51 #4
Hjælpen er fundet :-) så spørgsmålet lukkes ned. tak for jeres interesse og besvarelser på mit spørgsmål. Det er takket være eksperten.dk og jer der bruger det, at jeg kan få styr på mine ting fedt, kontrolleret og effektivt. tak for det. og tak til saucer ;-)