Avatar billede melange Nybegynder
19. april 2006 - 16:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Wireless driver - Znote 1800

Jeg står og mangler nogle drivere til mit trådløse netværkskort. Det er en Znote 1800, men jeg har ingen ide hvad der sidder af kort i den - hvordan finder jeg ud af det?

Jeg prøvede at køre følgende program fra intel (http://www.intel.com/support/wireless/wlan/sb/cs-005905.htm), men det gav ingen pote. nogle gode forslag?
Avatar billede kenp Novice
19. april 2006 - 16:12 #1
Du skal kunne finde driveren her ftp://ftp.zepto.dk/wirelesslancards/

Og så kan du f.eks. bruge everest til at se hvilke kort du har præcist. f.eks. her http://danborg.org/spy/everest/everest220home.exe
Avatar billede kenp Novice
19. april 2006 - 16:13 #2
Avatar billede melange Nybegynder
19. april 2006 - 22:35 #3
tark - selv om zepto ikke ser ud til at være inde i kampen (der ligger i hvert fald ikke noget på det link du gav) så fizede everest problemmet
Avatar billede melange Nybegynder
19. april 2006 - 22:35 #4
....svar tak
Avatar billede kenp Novice
19. april 2006 - 22:47 #5
ja ja kommer her :)

(der lå da masseres af drivere kunne jeg se..) men godt du fik det fixet alligevel.
Avatar billede kenp Novice
19. april 2006 - 22:51 #6
aghhh.
Avatar billede zypher212 Nybegynder
21. april 2006 - 14:34 #7
kenp --> Hedder det ikke arghh ? ;) Du må have været pænt smadret. :)
Avatar billede kenp Novice
21. april 2006 - 14:45 #8
ja ja bare vad i det... man er lidt træt når man går og flækker brænde i dagtimerne :) hele carporten er fyldt..