Avatar billede ut Nybegynder
18. april 2006 - 20:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Outlook gendanner og formerer slettede mails

De seneste dage har jeg haft et problem med Outlook. Det startede med, at jeg slettede 3 mails (to fra personer, jeg kender, og en fra Brinkster.com). Efter at have tømt mappen 'Slettet post'skete der det, at næste gang jeg klikkede på 'Send/modtag', så blev de 3 mails gendannet i Indbakken, og samtidig kopierede de sig selv, så der nu var to af hver: i alt 6 mails. Dem slettede jeg, tømte mappen 'Slettet post' og næste næste gang jeg trykkede 'Send/modtag' blev de gendannet i Indbakken og var nu blevet til 12. Og så videre!!! Har nogen et bud på, hvad det er, der er på spil?
Avatar billede ut Nybegynder
18. april 2006 - 21:01 #1
Jeg skal lige tilføje, at jeg har Norton Antivirus, som er opdateret, jeg har kørt en online-virusskanning + kørt AdAware uden at det har fundet virus eller lignende.
Avatar billede ut Nybegynder
19. april 2006 - 14:39 #2
Lukker og flytter spørgsmålet til Outlook