Avatar billede matas_mr Nybegynder
18. april 2006 - 19:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem med computer der går i sort efter opstart!

Hej

Jeg har tidligere på ugen lånt en computer ef en ven!
Nu har han fået den tilbage men har fået problemer!

Den starter på som normalt men inden den når velkomssiden går den i sort!

Min første tanke var at jeg jo har brugt min egen skærm som er en del bedre end hans!
da jeg fik computeren startede jeg med at ændre opløsningen til noget der kunne bruges på min skærm...

hans skærm er som sagt gammel og ikke ret god den kan vist max gå 800*600 og jeg tror problemet er opløsningen men er ikke sikker!

Håber nogen kan hjælpe mig og min ven!

Hilsen Mathias
Avatar billede levithan Nybegynder
18. april 2006 - 19:39 #1
start op i fejlsikret tilstand med F8 tasten lige før XP starter op så kan han logge på og ændre sin opløsning
Avatar billede matas_mr Nybegynder
19. april 2006 - 15:04 #2
Nu har vi prøvet og det hjalp ikke! er der ellers noget vi kan gøre??
Avatar billede matas_mr Nybegynder
20. april 2006 - 18:30 #3
Er der virkelig ikke nogen som har en løsning? Min ven kan jo ikke bruge sin PC!
Avatar billede huset Praktikant
20. april 2006 - 18:34 #4
Så burde levithan ikke have de point og han burde oprette en tråd med dine point til dig.

Hvad står Hz til på maskinen den går kold på?
Tjek det via fejlsikret som tidligere skrevet. Det er ikke nok bare at skærfte opløsning hvis hz er for høj.

Sæt den til 60
Avatar billede matas_mr Nybegynder
23. april 2006 - 10:52 #5
Det virkede heller ikke! Der må være noget man kan gøre!