Avatar billede colten Nybegynder
18. april 2006 - 09:24 Der er 7 kommentarer

hjælp mig

Står og skal aflevere en case i morgen og sad og arbejdede ved en anden computer igår og nu kan jeg ikke åbne filen korrekt den skriver en masse volapyk og fil navnet ser sådan ud  ~$case.doc hvordan får jeg den til at åbne på min pc. håber i kan hjælpe
Avatar billede levithan Nybegynder
18. april 2006 - 09:26 #1
~$case.doc skulle gerne være en temp fil. er der ikke en fil der set sådant her ud  case.doc

hvad sker der hvis prøver at åbne ~$case.doc i word
Avatar billede colten Nybegynder
18. april 2006 - 09:42 #2
jeg uploadede den på et program vi har ude på skolen som hedder fronter så der er kun den fil. hvis jeg åbener den skriver den dette

User name placeholder                                  U s e r  n a m e  p l a c e h o l d e r            V e s t e r l e d            \
Avatar billede levithan Nybegynder
18. april 2006 - 09:50 #3
hvor er den oprindelige fil du lavede før du uploade den
Avatar billede colten Nybegynder
18. april 2006 - 09:53 #4
ude på en anden pc og har spurgt om hun kunne tjekke om den var der endnu men jeg slettede den for jeg kunne godt åbne den i fronter på deres pc da jeg tjekkede den. så hvad der er gået galt aner jeg ikke men træls er det
Avatar billede levithan Nybegynder
18. april 2006 - 10:02 #5
hvis du kan tilgå den pcer du slettede fra er det måske en mulighed for at gendanne dit dokument.

jeg kender ikke fronter hvad er det?. hvis du går på en skole er der så ikke en system ansvarlig du kan dunke oven i hovedet og spørge?

ellers burte du ha taget backup til en diskette.
Avatar billede colten Nybegynder
18. april 2006 - 10:06 #6
ja men det burde jo ikke være nødvendigt at gøre det.
jo der er sådan en pc nørd derude så ham må jeg jo bare rive i ørene men det er ikke så nemt når opgaven skal afleveres i morgen...
Avatar billede levithan Nybegynder
18. april 2006 - 10:11 #7
hvorfor ikke reagere på det idag? han er der måske ikke