Avatar billede miss-g Seniormester
18. april 2006 - 02:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

FPSE til Dreamweaver 8?

Jeg har ledt og ledt - kan det virkelig passe at der ikke er nogen Front Page Server Extension til Dreamweaver 8??
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
18. april 2006 - 22:32 #1
Øh - til Dreameaver? Hvad er det du mangler med Fp extensions til DW? Måske kan jeg hjælpe?
Avatar billede softspot Forsker
18. april 2006 - 22:58 #2
Du mener vel integration fra DW til en server der kører FPSE, ikk?
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
18. april 2006 - 23:08 #3
Ja, for DW anvender da ikke FP extensions? Det har jeg aldrig hørt om.
Avatar billede miss-g Seniormester
18. april 2006 - 23:13 #4
Man kan få Front Page Server Extension til DW MX og DW 2004, forstår bare ikke hvorfor det ikke findes til DW8 - håber jeg tager fejl.
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
18. april 2006 - 23:34 #5
OK. Hvad gør FP extensions med DW?
Avatar billede miss-g Seniormester
18. april 2006 - 23:52 #6
FP SERVER extension gør at DW kan læse de sider der ligger på en Front Page styret server.
Avatar billede softspot Forsker
19. april 2006 - 00:11 #7
Og det du har brug for er altså en dims der kan "klistres" på DW, som sætter DW i stand til at snakke med en server der kører FrontPage Server Extensions...
Avatar billede miss-g Seniormester
19. april 2006 - 00:18 #8
Yes - sådan kan man også sige det.
Avatar billede miss-g Seniormester
29. april 2006 - 16:04 #9
lukker