Avatar billede domindo Nybegynder
17. april 2006 - 16:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Harddisk fejl: ERROR 23

Håber nogle kan hjælpe mig?...
Min computer frys for et par dage siden. Prøvede at reboote den, men uden held.. Gik ud og købte en ny harddisk for ikke at rode for meget med den ødelagte, da jeg har en masse arb. på. Installerede xp på den nye harddisk og satte den ødelagte harddisk til for at se om jeg nu kunne få noget af mit arbejde tilbage. Men når jeg går ind i nogle af mapperne på det ødelagte drev fryser den. Har prøvet at kører getdataback, men efter kort tid får jeg beskeden:"Error 23 in HD129: during ReadLba". og hvis jeg trykker ignorre, fryser den inden den er helt færdig med at kører programmet færdigt. Er der nogle der har en ide??...

Vh. nico
Avatar billede kenp Novice
17. april 2006 - 16:46 #1
Ja du må ihvertfald ikke have 3 ens spøgsmål om det samme.. Luk det her og fortsæt i det oprindelige du har lavet
og det er dette som er det oprindelige http://www.eksperten.dk/spm/703258
Avatar billede huset Praktikant
17. april 2006 - 16:46 #2
Avatar billede domindo Nybegynder
17. april 2006 - 17:02 #3
+