Avatar billede domindo Nybegynder
17. april 2006 - 16:29 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

I/O error 23

Håber nogle kan hjælpe mig?...
Min comuter frys for et par dage siden. Prøvede at reboote den, men uden held.. Gik ud og købte en ny harddisk for ikke at rode for meget med den ødelagte, da jeg har en masse arb. på. instillerede xp på den nye hard disk og satte den ødelagte harddisk til for at se om jeg nu kunne få noget af mit arbejde tilbage. Men når jeg går ind i nogle af mapperne på det ødelagte drev fryser den. Har prøvet at kører getdataback, men efter kort tid får jeg beskeden:"Error 23 in HD129: during ReadLba". og hvis jeg trykker ignorre, fryser den inden den er helt færdig med at kører programmet færdigt. Er der nogle der har en ide??...

Vh. nico
Avatar billede huset Praktikant
17. april 2006 - 16:36 #1
Prøv at skrive dette i kør

chkdsk f
Avatar billede huset Praktikant
17. april 2006 - 16:36 #2
chkdsk /f
Avatar billede huset Praktikant
17. april 2006 - 16:38 #3
Ellers kunne du prøve denne (hvis xp)

Try booting from the XP cd, go past the recovery console to the install menu and select REPAIR EXISTING INSTALLATION. You will have to reinstall all of the windows updates.
Avatar billede huset Praktikant
17. april 2006 - 16:46 #4
Avatar billede domindo Nybegynder
17. april 2006 - 16:51 #5
hvordan lukker jeg de 2. andre ned?..
Avatar billede domindo Nybegynder
17. april 2006 - 17:03 #6
Så skulle de være lukket ned... Sorry, men er temlig desperat for at få min data tilbage.. Har prøvet REPAIR EXISTING....
Avatar billede huset Praktikant
17. april 2006 - 17:04 #7
getdataback kan gøre det
Avatar billede huset Praktikant
17. april 2006 - 17:06 #8
Avatar billede domindo Nybegynder
17. april 2006 - 17:16 #10
Så skulle alt være i skønneste orden.. :) ved ikke om det var fordi du har haft travlt med at jeg skulle lukke mine spørgsmål ned, at du fik overset at jeg har prøvet GETDATABACK:

Har prøvet at kører getdataback, men efter kort tid får jeg beskeden:"Error 23 in HD129: during ReadLba". og hvis jeg trykker ignorre, fryser den inden den er helt færdig med at kører programmet færdigt.
Avatar billede huset Praktikant
17. april 2006 - 17:59 #11
Avatar billede huset Praktikant
18. april 2006 - 16:40 #12
virkede det?
Avatar billede huset Praktikant
24. april 2006 - 17:40 #13
Tid til feedback eller en lukning?
Avatar billede domindo Nybegynder
24. april 2006 - 23:29 #14
Intet af det virkede nej, har først fået min computer op og kører i dag, så derfor har du intet hørt... Men det er da rart at vide, der sidder en derude og er så ivrig for at svare eller holde styr på hvem der skal lukke for deres spørgsmål. Tak
Avatar billede domindo Nybegynder
24. april 2006 - 23:29 #15
;)
Avatar billede huset Praktikant
25. april 2006 - 15:46 #16
Du slipper jo bare for min hjælp næste gang :D