Avatar billede andreasn Nybegynder
05. maj 2001 - 15:02 Der er 11 kommentarer

Problem med Logitech quickcam express inst.

Mine USB prote fejler ikke noget, men jeg tror jeg har en prog. fejl, første gang jeg prøvede at installere cammet\' fik jeg en fejl, om at windows manglede en system fil, men jeg gik vidre alligevel, og installationen fortsatte, men nu virker det ikke.
Hvad kan fejlen være?
Hurtigt svar....evt. kan jeg ringe

Avatar billede koxxx Nybegynder
05. maj 2001 - 15:05 #1
Prøv at se inde på Logitechs hjemmeside!!
Spurgte den ikke om win 98 installations cd\'en, da du fik besked om den manglende fil?
Avatar billede andreasn Nybegynder
05. maj 2001 - 15:07 #2
Jo men jeg har ikke win98 cd\'en.
Avatar billede andreasn Nybegynder
05. maj 2001 - 15:10 #3
Help me jeg har ingen ide om hvad jeg skal gøre.
Avatar billede koxxx Nybegynder
05. maj 2001 - 15:11 #4
Hvis du heller ikke har hele windows biblioteket liggende på harddisken, så skal du nok skaffe win 98 cd\'en først!!!
Den skal som regel altod bruge win 98 cd\'en, hvis den skal bruge nogle systemfiler!!
Avatar billede makse Nybegynder
05. maj 2001 - 15:35 #5
Hvad var det for en systemfil der manglede?
Avatar billede andreasn Nybegynder
05. maj 2001 - 15:51 #6
Det sagde den nemlig ikke....
Avatar billede makse Nybegynder
05. maj 2001 - 15:58 #7
Havde du ikke muligehed for at trykke på \'Detaljer\' når den spurgte efter CD\'en?
Avatar billede andreasn Nybegynder
05. maj 2001 - 16:00 #8
Nope sorry, ingen ting, det eneste jeg ved er at når jeg starter, programmet quickcam, så beder den mig om at smide, cam\'met i usb porten,
og det er som sagt gjort.....

Avatar billede makse Nybegynder
05. maj 2001 - 16:07 #9
Prøv følgende.

Genstart computeren. Tryk F8 lige før beskeden \'Starter Windows\' kommer. Her vælger du, start op med Logfil. Den bliver gemt i C:\\
Hent logfilen ind i notepad, og søg efter forekomster af teksten FAIL, og skriv dem her inde. Eller du kan sende logfilen til mig på Makse@mail.dk
Avatar billede andreasn Nybegynder
05. maj 2001 - 17:38 #10
makse. hvor ligger logfilen kan jeg ikke finde den uden at genstarte
Avatar billede makse Nybegynder
05. maj 2001 - 17:42 #11
Der bliver ikke oprettet en logfil hver gang man starter, der skal man selv vælge det i opstarten. Filen hedder Bootlog.txt og ligger i C:\\