Avatar billede nomak Nybegynder
16. april 2006 - 21:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Forsinket skrivning mislykkedes.

Hej E.

Jeg har for et stykke tid siden (1 måned siden) købt en (intern) 300gb sata disk og en controller.

Men den opfører sig underligt. Den kommer tit med fejlen "Forsinket skrivning mislykkedes", og så fryser lortet næsten helt fast i windows.

Jeg har desværre ikke mere info, da jeg ikke aner hvad der er galt eller hvad jeg kan gøre.

Nogen det kan komme med et kvalificeret bud?

Controller: Silicon Image SiI 3112 SATARaid Controller
Disk: Maxtor 6 V300F0 SCSI Disk Device (SATA)
Avatar billede never_mind Nybegynder
16. april 2006 - 21:47 #1
kig i din log fil (kontrolpanel - > administration - > event viewer
Avatar billede levithan Nybegynder
16. april 2006 - 22:15 #2
Avatar billede nomak Nybegynder
16. april 2006 - 22:41 #3
eventviewer viser følgende i fejlen:

COM+-hændelsessystemet har fundet en ugyldig returkode under intern behandling. HRESULT var C0000005 fra linje 44 af d:\qxp_slp\com\com1x\src\events\tier1\eventsystemobj.cpp. Kontakt Microsoft Produktsupport for at rapportere fejlen.

Yderligere oplysninger finder du under Hjælp og support på http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Avatar billede levithan Nybegynder
16. april 2006 - 22:53 #4
hvilket Event  ID har fejlkoden det skal du lige finde.
Avatar billede nomak Nybegynder
17. april 2006 - 07:36 #5
powermax viser at drevet er passed i alle tests.
Avatar billede nomak Nybegynder
17. april 2006 - 07:38 #6
levithan: 4609
Avatar billede levithan Nybegynder
17. april 2006 - 09:40 #8
Avatar billede nomak Nybegynder
16. juli 2007 - 21:11 #9
luk