Avatar billede matas_mr Nybegynder
16. april 2006 - 17:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Medion et godt valg??

Hej

Jeg har tit hørt ringe ting om Medion computere generelt men hvad er jeres erfaringer?

Jeg kører i øjeblikket en heftig diskussion med en af mine venner om hvor vidt det er et godt mærke, og derfor vil jeg nu godt ha' klart svar!

Hilsen
Mathias
Avatar billede miss-g Seniormester
16. april 2006 - 17:37 #1
Jeg har også hørt dårligt om dem, men vil mene at de har oppet sig. Vi har selv lige købt en Medion bærbar, og umiddelbart fungerer den upåklageligt. Den bliver ikke supervarm som var problemet med tidligere modeller.
Avatar billede pinball Nybegynder
16. april 2006 - 17:43 #2
jeg havde engang en medion stationær pc som havde varme problemer og støjede som en jetmotor.

medion = discount

bare min personlige mening..
Avatar billede levithan Nybegynder
16. april 2006 - 17:46 #3
hvis du mener medion som i aldi er det en udmærket pcer. problemet er kun når den bliver defekt. så tager det op til 3 uger at få det lavet da pcen skal sendes til et ekstern selskab og laves. de kan nok godt finde på at slette ens data for at løse problemet.
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. april 2006 - 18:11 #4
jeg har 2 medion maskiner, de køre som de skal og jeg ville ikke betænke mig på at købe en tredie eller fjerde når det bliver aktielt.
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2006 - 18:15 #5
ja de medion og acer maskiner vi har haft fingrene i ,de har da været noget skidt ,på alle leder og kanter .

kort man får hvad man betaler for

og så er der lige servicen hos medios ,vorherre bevares hvor en flok studenter medhjælpere de har til og tage telefoner
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. april 2006 - 18:35 #6
Svigerfar har en model 8484 stationær - larmede dom en jetjager - skiftede køler = lydløs Medion.

Der har ikke været andre problemer med den.