Avatar billede zneider Nybegynder
15. april 2006 - 19:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Web Service i php

Jeg har brug for en web service eller anden function til at sende koordinaterne fra et tryk på et billede, til en anden server. På den anden server kører en klient, som bare venter på at der bliver oprettet en forbindelse. Er det muligt at forbind via php og sende billedekoordinaterne? Har prøvet at tænke i alle mulige baner, men har ikke lige fået en god ide. Enhver for for hjælp vil bliver værdsat.
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2006 - 20:18 #1
du kan vælge at sende det som en POST eller GET variabel :)
Avatar billede mysli Nybegynder
16. april 2006 - 01:09 #2
Selve koordinaterne får du ved hjælp af javascript, og dem sender du så bare videre, som philip siger, via post eller get.
Avatar billede horsmark Nybegynder
16. april 2006 - 10:29 #3
skal siden reloade undervejs ?
Avatar billede zneider Nybegynder
16. april 2006 - 19:07 #4
JEg fandt selv en løsning til sidst. Kunne lave en socket forbindelse vha. PHP, men ellers tak for hjælpen.
Avatar billede horsmark Nybegynder
16. april 2006 - 19:41 #5
super ;-)