Avatar billede bswo Nybegynder
15. april 2006 - 14:41 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hvad synes i om designet

Vurdering af design til www.keepinmind.dk

Dette er kun en ide til en web-forside, hvad synes i?
jeg afsætter kun 60 point, da jeg senere kommer med et spørgsmål hvor jeg ønsker feedback på hele sitet og gerne vil bruge lidt flere point her.
Kan man nøjes med en sådanne forside?
Hvad med farver, font osv...
Avatar billede wilweb Nybegynder
15. april 2006 - 14:47 #1
Godt layout, gode farver(passer sammen), men det er en hjemmeside om kommunikation burde det ikke være varme farver. Er det er forstørrelse glas eller en tanke bobbel?
Avatar billede wilweb Nybegynder
15. april 2006 - 15:46 #2
Ville det ikke være en ide at brugeren kom direkte ind på siden og blev sparet for et klik. Du kan stadigvæk bruge dine farver, design mm.
BAre en tanke...
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
15. april 2006 - 16:14 #3
Jeg kan ikke lide baggrunden - Synes ikke den passer ind og er lidt distraherende - Måske nogle små firkanter (som set på så mange andre sider) ville være bedre!

Blot min tanke :)
Avatar billede bswo Nybegynder
17. april 2006 - 23:44 #4
thanx
Wilweb... det er en tanke bobble "Keep in mind" ;) Vamere farver det kan da godt være og  jeg har også tænkt på at der skal være en menu på forsiden. jeg må vist i gang igen...

elskermad.dk... små firkanter, kan du huske en web med små firkanter så jeg se hvad du mener?

Smid lige et svar så fordeler jeg... 40-20
Avatar billede wilweb Nybegynder
17. april 2006 - 23:46 #5
okidoky
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
18. april 2006 - 07:53 #6
ikke lige umiddelbart i hovedet, men de findes :)
Avatar billede daxman Nybegynder
18. april 2006 - 08:19 #7
Mangler lige at kunne dreje persienen og se hvad der ligger bag.....
Men det er måske mere brugbart for et persiennefirma
Men på den anden side .... Så er det vel det NLP går ud på ... at finde frem til tingene der ligger i baggrunden
Også bare nogle tanker
Avatar billede bswo Nybegynder
20. april 2006 - 08:01 #8
ok der kommer snart et spørgsmål om sitet
Avatar billede kjeldb Nybegynder
29. april 2006 - 23:40 #9
Det kan man da kalde et visitkort. Jeg mener ikke du bør have alt den information på en forside, med CVR, bank, kontonr. osv.
Og så har daxman fat i noget rigtigt. Det virker meget lukket med den persinnebaggrund. Et eller farvet objekt kunne gøre underværker.
(multimediedesigner AK)