Avatar billede powkie Nybegynder
14. april 2006 - 19:00 Der er 6 kommentarer

Program fejl ved startop

Hej, jeg har et problem. Når jeg starter min computer op starter den med en dialogbox hvor der står at "brsvc01a.exe" ikke kunne køre mere og lukkes, så kan jeg selvfølgelig trykke "send" eller "send ikke"... Jeg har fundet frem til at "brsvc01a.exe" er en del af driveren til min Brother printer.
Men hvordan får jeg den til at lade være med at starte med dialogboxen når jeg starter min computer?
Det skal lige siges at selv om den crasher det prog. ved opstart så kan jeg sagtens printe ud på min printer...

På forhånd tak!
Avatar billede boxer Nybegynder
14. april 2006 - 19:03 #1
Prøv at fjerne printeren i mappen Printere.
Genstart og lad windows installere printeren påny.
Alternativt kan du selv installere den ved at gå i mappen Printere og vælge Tilføj ny printer.
Avatar billede powkie Nybegynder
14. april 2006 - 19:31 #2
Jeg slettede filerne og slettede printeren, installerede den igen og så kom de ikke igen...
Avatar billede boxer Nybegynder
14. april 2006 - 19:56 #3
Så virker det?
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2006 - 20:17 #4
anonym> Det læser jeg som at powkie brugte din fremgangsmåde - kan bare ikke se hvorfor han svarer på eget spørgsmål...
Avatar billede vejmand Juniormester
14. april 2006 - 20:50 #5
Avatar billede boxer Nybegynder
14. april 2006 - 22:02 #6
:o)