Avatar billede bygbjerg Nybegynder
14. april 2006 - 02:13 Der er 9 kommentarer

Problemerved afspilling af avi-filer..

Hej..
Jeg har nogle problemer, som jeg håber der var een der kunne hjælpe mig med..
Her på det seneste har jeg ikke kunnne afspille visse avi-filer ("Lost", "Klovn" og nogle film).. Det mærkelige er, at der er nogle avi-filer jeg godt kan afspille.
De filer der ikke kan afspilles kommer med meddelsen: mediaplayer har fundet en fejl og afsluttes + internet exp. har fundet en fejl og afsluttes. Derefter lukkes programmet og alt andet på skærmen forsvinder (undtagen baggrundsbilledet), men kommer hurtigt tilbage..
Jeg har prøvet at afspille filerne i quicktime og winDVD i stedet, men med samme resultat.
Jeg frygter en virus, men er der ikke noget man kan gøre der vil fikse problemet, foruden omformatering?
Hilsen
Andreas
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
14. april 2006 - 09:35 #1
Prøv at installere de her codecs, virker de ikke kan de afinstalleres igen.
http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Video/Codec-Packs-Video-Codecs/KLite-Codec-Pack.shtml
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2006 - 11:12 #2
Nu kommer de film du vil se, ikke i avi format som standard, så har du prøvet at lave filmene om igen?
Avatar billede bygbjerg Nybegynder
14. april 2006 - 14:01 #3
I love U! Selvom det nok ikke var det store besvær for dig, er det en kæmpe hjælp for mig.. 1000tak
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
14. april 2006 - 17:18 #4
Hjalp det med codecsene?:)
Avatar billede bygbjerg Nybegynder
14. april 2006 - 17:20 #5
Jeps!
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2006 - 18:59 #6
Husk at acceptere svar :)
Avatar billede bygbjerg Nybegynder
14. april 2006 - 20:48 #7
Okay.. hva gør det? Jeg er ny på sitet..
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
14. april 2006 - 21:13 #8
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
16. april 2006 - 21:18 #9
?