Avatar billede vardox Nybegynder
13. april 2006 - 00:17 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Afsnit forsvinder ved paste fra pdf

Hey

Er der nogen der kan forklare mig, hvorfor afsnit forsvinder når jeg paster en tekst fra eksempelvis en pdf ind i en textbox? (det gælder også RTbox). Word har ingen problemer med at genkende afsnit, men hvordan kan jeg få mit program til også at kunne det?

Patrick
Avatar billede vardox Nybegynder
13. april 2006 - 23:57 #1
Har smidt lidt ekstra point i puljen, da det tilsyneladende er et tricky spørgsmål :o)
Avatar billede vardox Nybegynder
15. april 2006 - 19:27 #2
Prøver lige at give den et nøk mere... Har virkelig brug for et svar...
Avatar billede spaceus Nybegynder
25. april 2006 - 15:10 #3
du skal jo nok have fundet formateringskoderne for pdf og genkende dem... hvordan det gøres tjaa, idunno
Avatar billede vardox Nybegynder
25. april 2006 - 15:23 #4
Jeg havde forventet at udklipsholderen stod for denne genkendelse. Surt show. Det må blive et andet spørgsmål...

Jeg takker for din kommentar og vil godt belønne dig med 50 point :o)

Patrick
Avatar billede spaceus Nybegynder
25. april 2006 - 15:25 #5
ahh, 50 er vel lige i overkanten 25 max ;)
Avatar billede vardox Nybegynder
25. april 2006 - 15:43 #6
Det siger vi så :o)