Avatar billede lillesnif Nybegynder
12. april 2006 - 22:16 Der er 16 kommentarer

Site Vudering

Hej Folkens

Hvad syntes i om edbportal.dk.
Det skulle gerne blive til et alt inden for IT site
men er gået lidt fast nu............
Hjælp til Indhold og udseende !
Avatar billede uffesteenberg Novice
12. april 2006 - 22:24 #1
Såmaænd udmærket, men synes måske det bliver lidt for rodet... det kunne måske indrettes mere overskueligt
Avatar billede trekkies Juniormester
12. april 2006 - 22:25 #2
Sitet er på engelsk, mens uret er i engelsk standard.
"New" billederne springer for meget i øjene.

Jeg synes at man skal scrolle langt ned, selv om at jeg kører med 1080x1024.

Der er en del fejl i html koden:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fwww.edbportal.dk%2F

Logoet kunne godt trænge til at blive lidt bedre.

Under "Kontakt" siden kan jeg skrive "a" i alle boksene, også ved email adressen.
Avatar billede trekkies Juniormester
12. april 2006 - 22:25 #3
Ups:
Sitet er på engelsk, mens uret er i engelsk standard.

Skulle stå:
Sitet er på dansk, mens uret er i engelsk standard.
Avatar billede trekkies Juniormester
12. april 2006 - 22:35 #4
Måske er det bare mig, men jeg synes at det er lidt forvirrende at sitet har blandet dansk og engelsk sammen.

Hvis jeg klikker på "minus" så virker det kun ved "Shoutbox" og "Last 5 topics" men de andre "minusser" påvirker "Shoutbox".
"Last 5 topics" er det enerst som bliver lavet om til "plus" mens "Shoutbox" stadig er "minus".
Avatar billede lillesnif Nybegynder
12. april 2006 - 22:38 #5
Takker Trekkies
Sitet er ikke 100 % oversat til dansk endnu, men maske skulle jeg bare køre det på engelsk ???

Sikke en masse fejl du finder *GGG*  jeg roder lidt vidre med sitet.
Kan se d har sendt en PM fra sitet, kan du det uden at loggi ind først ???
Avatar billede trekkies Juniormester
12. april 2006 - 22:39 #6
Hvad er PM?
Avatar billede lillesnif Nybegynder
12. april 2006 - 22:40 #7
Private Message
Avatar billede trekkies Juniormester
12. april 2006 - 22:44 #8
Når at jeg er på sitet gjorde jeg følgende:
"Forside" knappen oppe i menuen -> "Kontakt os", skrev derefter "a" ved alle boksene.
Avatar billede lillesnif Nybegynder
12. april 2006 - 22:45 #9
Ahh, så ved jeg hvad du mener !!!
Avatar billede trekkies Juniormester
12. april 2006 - 22:49 #10
Her er en lille hjælp:
Din kode er lavet efter HMTL 4.01, derfor skal du ikke bruge / i dine tags, f.eks. <meta http-equiv="EXPIRES" content="0" />

Når at du koder i html 4.01, så skal du fjerne / tilsidst, så dit tag ser sådan ud: <meta http-equiv="EXPIRES" content="0">

Man skal kun bruge / hvis det er xhtml kodning.
Avatar billede lillesnif Nybegynder
12. april 2006 - 22:50 #11
så er der ændret lidt i udseendet !!
Avatar billede trekkies Juniormester
12. april 2006 - 23:02 #12
Ok, men kunne bedre lide den "gammel" udseende, i stedet for den nye.
Avatar billede lillesnif Nybegynder
12. april 2006 - 23:04 #13
tror jeg retter hele sitet så det hele køre engelsk.....!
Avatar billede trekkies Juniormester
12. april 2006 - 23:06 #14
Ok, tror også at du får flere ind på sitet, da dansk ikke er så udbredt :)
Avatar billede lillesnif Nybegynder
12. april 2006 - 23:15 #15
Så er det så at ens engelske kommer på en prøve. *GGG*
Avatar billede trekkies Juniormester
12. april 2006 - 23:18 #16
Ja, eller må du jo få dine skole penge tilbage :)