Avatar billede frida Nybegynder
12. april 2006 - 18:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

paging - ved klik på link vises bagefter samme side

Jeg har problemer med at vist den side jer er på, når jeg klikker på linket. Jeg har kigget på dette http://www.eksperten.dk/spm/449075 - og har også fået løst halvdelen af problemet.

Da jeg henter så meget som muligt i databasen, vil jeg gerne have linket til at se sådan ud: <a href=<% Response.write rs("ItemLink")%> class="alm"> og det virker også, men jeg kan ikke få koblet &page=<%=intPage%>& " så det virker. Jeg har skrevet det på alle tænkelige måder, men kan ikke gennemskue, hvorfor det ikke virker.

Skriver jeg linket sådan:

<a href="fuglefoderhuse.asp?action=add&itemid=1010&amount=1 &page=<%=intPage%>& "> virker det perfekt.

Hjælp modtages meget gerne!
Avatar billede frida Nybegynder
12. april 2006 - 21:10 #1
Hvor er I henne alle kloge hoveder? Jeg vil SÅ gerne ha' det her til at fungere.

vh

frida
Avatar billede cyberkox Nybegynder
12. april 2006 - 23:55 #2
Prøv med denne her:
response.write "<a href="""& rs("ItemLink")&"&page="& intPage &""" class="alm">"
Avatar billede frida Nybegynder
13. april 2006 - 08:43 #3
Desværre - det virker ikke.
Avatar billede frida Nybegynder
13. april 2006 - 09:57 #4
Jeg har fået det til at virke:

<a href="<% Response.write rs("ItemLink")%> &page=<%=intPage%>& " class="alm" >

Jeg har vist været søvning - det ser jo meget logisk ud.
Men du får tak for hjælpen :o)