Avatar billede bksdr Nybegynder
12. april 2006 - 18:14 Der er 8 kommentarer

spørger efter password

Hej
Jeg har lige installeret adsl på en pc.
Ved outlook express har jeg valgt at den skal huske mit password, men hver gang jeg åbner outlook, spørger den alligevel after mit password?
Avatar billede joryje Nybegynder
12. april 2006 - 18:18 #1
Har du prøvet st indtaste det igen under indstillingerne?
Det kunne tyde på at du ved en fejl har tastet det forket, så det er et forkert password OE prøver med...
Avatar billede bksdr Nybegynder
12. april 2006 - 18:21 #2
password virker fint....den gemmer det bare ikke, så jeg skal indtaste den hver gang jeg skal tjekker mail
Avatar billede levithan Nybegynder
12. april 2006 - 18:31 #3
hvilket mail program bruger du
Avatar billede bksdr Nybegynder
12. april 2006 - 18:38 #4
outlook express
Avatar billede levithan Nybegynder
12. april 2006 - 19:58 #5
hvis du åbner dit mail program og vælger funktioner > konti > markere din email konto og vælger egenskaber > server er der så  kryds i husk password
Avatar billede bksdr Nybegynder
14. april 2006 - 14:51 #6
jeg har sat kryds i husk password....men den husker det ikke
Avatar billede levithan Nybegynder
14. april 2006 - 14:56 #7
prøv de her 2 ting.

1 slet kontoen og opret den igen og se om det virker.

2. geninstaller internet internet explorer hvor outlook express kommer med. du midste ikke noget data ved det
Avatar billede tjiggan Nybegynder
15. maj 2006 - 10:42 #8
Grunden til at den spørger om password ER at det er tastet forkert i kontoen, så enten skal du i:
funktioner -> konti -> markere din konto og vælge egenskaber -> server (faneblad), og så slette passwordet og taste det rigtigt ind

eller også kan du vælge at slette kontoen og oprette den igen.