Avatar billede hvid Nybegynder
05. maj 2001 - 00:17 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Venstre-click med frekvens på x sek

Hvordan laver jeg et program, der kontinuert simulerer klik på musen?

Altså jeg søger en procedure der får en modtager (terminal) til at tro, at brugeren sidder og klikker hele tiden.

Det skal være muligt(markeres i koden) at ændre tidsintervallet mellem \"klikkene\".

For at skære det ud i pap, skal det se ud som om, jeg sidder og trykker på venstre musetast hvert x\'ene sekund... Sådan skal computeren i hvert fald opfatte det.

/Thomas
Avatar billede qzar Nybegynder
05. maj 2001 - 00:23 #1
Jeg har et program der kan det du beder om men jeg har ikke ligefrem set hvilken kategori dette spg er i? Er det noget du selv skal lave?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
05. maj 2001 - 00:31 #2
gzar! Lad være med, at hjælpe denne gut! Sidst spurgte han om hvordan man får musen til at bevæge sig selv hele tiden....han lave en fakesurfer
Avatar billede fastpoint Nybegynder
05. maj 2001 - 00:31 #3
til at fuske penge ud af små firmaer
Avatar billede qzar Nybegynder
05. maj 2001 - 00:31 #4
OKI TAK FASTPOINT
Avatar billede fastpoint Nybegynder
05. maj 2001 - 00:39 #5
hehe totalt dumt, at sende sådan en..
Avatar billede hvid Nybegynder
05. maj 2001 - 01:54 #6
mit problem ligger i, at jeg har en server stående, der opretholder internettet for et lokalnetværk... der er desværre en time-out funktion på det program, jeg bruger, der dog ikke er til stede, når nogen surfer på selve severen... Dette er dog ikke meningen, og jeg skal derfor bruge et program, der klikker for mig, så forbindelsen ikke bliver afbrudt...
Jeg har desuden aldrig spurgt om et muse-bevægelses-program!!!
Avatar billede qzar Nybegynder
05. maj 2001 - 01:58 #7
Jeg kan godt give dig det hvis det íkke er at du selv skal bruge! Det program jeg har gør følgende: DU kan optage alt der sker på computeren og bagefter sætte den til at spille den feks. for evigt eller lign.
Avatar billede hvid Nybegynder
05. maj 2001 - 02:09 #8
Derudover behøver jeg ikke et sådan program, da jeg allerede har et... jeg søger generelt efter mere viden om Delphi, men det er lidt svært, når folk tror man er en nar...
Folk, der bruger ovennævnte programmer til bannere, ender med en lang næse - jeg troede jeg havde fundet vejen til rigdom, men nej... man skal have sit ID-nummer fra den pågældende reklameudbydder ud til så mange som muligt, før man begynder at tjene på det... ellers er det et for meget arbejde med for lidt udbytte...
Jeg vil give jer begge ret i, at det suger max, hvis man sidder og leger med den idé - det er udnyttelse af nettet, og i bund og grund er det netop denne udnyttelse, der har forårsaget det store internet-aktie-fald i USA... Bestemt ikke en god idé for folk, der synes nettet er fedt!!! Vær konstruktiv og ikke modsat!!!
Avatar billede hvid Nybegynder
05. maj 2001 - 03:01 #9
ups - var vidst ved at skrive en post da qzar skrev - min sidste besked var i hvert fald henvendt til  beskederne over min egen sidste besked...
Jeg vil meget gerne have det program:)
Er der nogen tidsindikator? Altså kan man indstille den til at gøre det på forskellige tidspunkter, eller afspiller den bare den samme sekvens fra klokken x til y og starter forfra, når sekvensen slutter?
Avatar billede qzar Nybegynder
05. maj 2001 - 03:03 #10
Ja desværre kører den bare forfra!
Avatar billede hvid Nybegynder
05. maj 2001 - 03:33 #11
Send mig en mail til hvid@hotmail.com, og referer til denne post, så kan vi sikkert finde ud af noget - bytte, bytte købmand... :)
ICQ: 85958584
Post et svar, så jeg kan give dig pointene...
Avatar billede qzar Nybegynder
05. maj 2001 - 03:40 #12
Så er der sendt MaIl
Avatar billede ziron Nybegynder
07. maj 2001 - 09:39 #13
hvid >> var det ikke noget du ville lave i delphi???
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 13:48 #14
nej...du er en fusker!
Avatar billede ziron Nybegynder
07. maj 2001 - 15:00 #15
fastpoint >> til????
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 15:06 #16
hvid
Avatar billede ziron Nybegynder
07. maj 2001 - 15:07 #17
fastpoint >> okay det er så iorden :-)