Avatar billede leol Nybegynder
11. april 2006 - 16:31 Der er 14 kommentarer

IE ødelagt?

Hej

Efter jeg har hentet en beta verson af IE 7 så er det ødelagt.

Fortæller hvad der sket:install det. Så ville jeg ikke have det mere fordi det var
Jeg hentede beta versonen hos microsoft og i dårligt.! Så jeg gik ind i dens install  ikon og  den sagde at jeg skulle gå i tilføj slet programmer eller hvad det nu hedder. Det gjore jeg så også nu hvor jeg vil ind i IE går den i stykke. Den åbner vinduerne i hver gang jeg vil ind på en side og går så i stå... Hvad kan jeg gøre?

Gider ikke bruge FF.!
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. april 2006 - 16:35 #1
"Så ville jeg ikke have det mere fordi det var" mangler der noget???
"Jeg hentede beta versonen hos microsoft og i dårligt.!" øøhhh i dårligt hvad???
"Den åbner vinduerne i hver gang jeg vil ind på en side og går så i stå... Hvad kan jeg gøre?" Åbner vinduerne i hvad?

Omformuler lige :)
Avatar billede boxer Nybegynder
11. april 2006 - 16:38 #2
Prøv følgende:

Afinstaller IE 7 hvis den ikke allerede er afinstalleret.

Hent og kør denne lille bat fil som reparer forskellige dll filer:
http://www.fbeej.dk/Programmer/iereg.zip
eller
http://www.fbeej.dk/Programmer/iereg98.zip
som passer til Windows 98

Microsoft har udgivet en artikel med en udførlig vejledning hvordan Internet Explorer og Outlook Express geninstalleres eller repareres:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;%5BLN%5D;318378
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. april 2006 - 16:44 #3
Da jeg havde IE 7 Beta inde, og ikke gad den længere, gendannede jeg bare via systemgendannelse. Mener der automatisk oprettes et gendanelsespunkt når beaten installeres.
Avatar billede leol Nybegynder
11. april 2006 - 16:45 #4
Den gør det stadig..

Så ville jeg ikke gave det mere fordi det var dårligt.
Og som var dårligt..
Åbner vinduer i FF fordi jeg har sat FF til standar opstart for Internettet..

Prøvede de der bat filer
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. april 2006 - 16:45 #5
beaten = betaen
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. april 2006 - 16:48 #6
leol> var det anonyms forslag, eller var efter du gendannede?
Avatar billede leol Nybegynder
11. april 2006 - 16:49 #7
Ok
Avatar billede leol Nybegynder
11. april 2006 - 16:51 #8
Før hans forslag at den skiftede til FF
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. april 2006 - 16:52 #9
prøv systemgendannelse - tager 4 min. ca.
Avatar billede boxer Nybegynder
11. april 2006 - 16:54 #10
Systemgendannelse er et godt forslag.
Avatar billede leol Nybegynder
11. april 2006 - 17:00 #11
Hvor henne gør jeg det?
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. april 2006 - 17:35 #12
Start - programmer - tilbehør - systemværktøjer - systemgendannelse
Avatar billede leol Nybegynder
11. april 2006 - 18:04 #13
Tak john

Post dog lige et svar:D
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. april 2006 - 19:20 #14
Hjalp det?