Avatar billede sophie80 Nybegynder
11. april 2006 - 14:30 Der er 7 kommentarer

Xbox 360 spil

Hej

Senere i dag, skal jeg ud og købe den nye Xbox, og det bliver naturligvis den nye version, hvor der medfølger en 20 gb harddisk.

Men jeg vil blot høre om I ved, om man kan leje et spil og derefter lægge det ind på harddisken, så man har det permanent?

På foråhnd tak
Avatar billede sophie80 Nybegynder
11. april 2006 - 14:33 #1
Hihi. Jeg mente den dyre version, ikke den nye. dog stadig 360.
Avatar billede weaponx Nybegynder
11. april 2006 - 14:43 #2
tror du befinder dig i et forkert forum til piratkopieringshjælp...
Avatar billede sophie80 Nybegynder
11. april 2006 - 15:00 #3
Jeg aner ikke hvad du snakker om? Har det her noget med piratkopiering at gøre?
Avatar billede weaponx Nybegynder
11. april 2006 - 15:01 #4
Hvis du lejer et spil og derefter kopierer det til en HD for at beholde spillet. Svarer det så ikke til at leje en film og kopiere den?
Avatar billede sophie80 Nybegynder
11. april 2006 - 15:02 #5
God pointe. Sådan tænkte jeg ikke lige over det. Jeg troede dog bare det var noget man nemt kunne gøre, og at mange folk gør det. Jeg tog tydeligvis fejl!
Avatar billede weaponx Nybegynder
11. april 2006 - 15:06 #6
Hvis vi nu antog at du gerne ville lægge dine egne spil ind på din xbox for ikke at slide på dine dvd-skiver og for at spillet skulle køre uden at hakke så ville jeg nok istedet have anbefalet dig at læse lidt på:
http://www.xbox-scene.com/

;)
Avatar billede sophie80 Nybegynder
11. april 2006 - 15:11 #7
Tak for det! :)