Avatar billede devilfred Nybegynder
10. april 2006 - 23:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

problemer med airport extremekort

Jeg har problemer med mit airport på min powerbook g4. 17".
Pludselig forsvandt min trådløse forbindelse og computeren viser at der ikke er et airport extremekort i.  Hvilket der er.
Er der nogle gode ideer , udover at tage airport extremekortet ud og sætte det i igen , eller hvem bør man få til at ordne det  ??

Søren H.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
11. april 2006 - 05:49 #1
Du kan forsøge at:
Genstart basen.
Skifte kanal i basens opsætning og genstarte basen
Genstarte PowerBooke'en

Hvis din maskine viser dig at AirPort-kortet er OK, er det sikkert det.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
11. april 2006 - 05:50 #2
Mine 2 baser driller også mig en gang imellem.
-det plejer at gå over ved gaenstart af basen.
Avatar billede devilfred Nybegynder
14. april 2006 - 10:46 #3
Hvordan genstarter man basen?
Og jeg har 2 andre mac's i huset og de virker fint. Det er som om kortet ikke virker.
Kan det være antennen?
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
03. juli 2006 - 17:44 #4
lyder ikke somom det er basen den er galt med, det er det interne kort han snakker om.
siden dit airport kort er non removeable og muligvis idenfor garanti, ville jeg nok få den repareret, eneste anden mulighed som jeg lige kan komme på er at prøve en ny user, el. lave en archive and install, hvis det stadig ikke virker så kan du forsøge erase and install, derefter er der ikke rigtig noget du kan gøre.
hvis den er uden for garanti så kommer det til at koste.
Avatar billede devilfred Nybegynder
26. juni 2011 - 20:09 #5
Ingen svar her