Avatar billede systemx Nybegynder
10. april 2006 - 22:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Network Access Disc til Playstation 2

Hey eksperter,

Har et lille problem med min playstation 2.. Mangler en Network Access Disk for at få sat netværk op, og har nu forsøgt forgæves at finde den på nettet men den er ingen steder at finde.. På mange forummer disser man også Sony for ikke at ha den til fri download!

Har ringet og snakket med playstation.dk og vi aftalte at de sendte en disk til mig men modtog ingen Network Access Disk (Men kun en cdkey til den)!!!!!?????

Og kan ikke downloade det nogle steder.... CD'en skulle følge med en ny playstation 2 (de nye tynde modeller), men fulgte ikke med til min?! (Og mange andres ifølge andre forummer også)

Er der nogle af jer der har den? Og evt kender et sted på nettet man kan downloade den fra?
Avatar billede levithan Nybegynder
10. april 2006 - 22:09 #1
Avatar billede systemx Nybegynder
10. april 2006 - 22:12 #2
Requirements

    * A PC
    * A PS2
    * A NAD Disk (any version)

Det er den disk jeg mangler, så nej...
Avatar billede boxer Nybegynder
10. april 2006 - 22:35 #3
Hvis CD'en er freeware burde den kunne downloades fra diverse fildelingstjenester.

Hvis det er en nyere Playstation, synes jeg du skal kontakte forhandleren og forlange at få en disk udleveret.
Avatar billede thedarkrider Nybegynder
11. april 2006 - 14:00 #4
Hvis du har Fifa 2005/2006 (muligvis også andre spil fra EA), kan du så vidt jeg husker bruge disse spil til at opsætte netværket på din ps2.

Der fulgte heller ikke nogen Network Access Disc med til min ps2 (også tynd version).
Avatar billede thedarkrider Nybegynder
11. april 2006 - 14:00 #5
Ellers kan du bestille disken på www.ps2registration.com
Avatar billede systemx Nybegynder
08. oktober 2006 - 19:00 #6
Lukket.