Avatar billede alcoholic Nybegynder
04. maj 2001 - 23:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Counter-strike Hjælp

er der en der kan hjælpe mig med en lille ting jeg vil så gerne have et sejt logo i counter-strike men jeg ved ikke hvor jeg kan få et er der nogle der kan sende nogle til mig.

ps her er min e-mail cool-pat@gurlmail.com
og så lidt hvor jeg skal smide det ind!!!!

TAK!!!!!!!!!!!
Avatar billede bbs Nybegynder
04. maj 2001 - 23:51 #1
Sejt logo =?
Skal det være Babes, krig eller hva\'?
Du må jo komme med nogle kategorier!

Avatar billede alcoholic Nybegynder
05. maj 2001 - 11:52 #2
babes tak
Avatar billede alcoholic Nybegynder
05. maj 2001 - 11:54 #3
Babes
Sender du dem til mig eler hvad
ps min e-mail cool-pat@gurlmail.com
Avatar billede nomiz Nybegynder
05. maj 2001 - 11:56 #4
Hej, hvis du downloader denne: www.cyberdad.dk/pas/freemod/girl2/girl2a.wad og omdøber filen til pldecal.wad og lægger den ind i half-life/cstrike biblioteket, så virker det! -Husk du må ikke gå ind under customize - Så er det hele ødelagt, nemlig!

/vh
Simon
Avatar billede nomiz Nybegynder
05. maj 2001 - 11:56 #5
Du kan også tage et kig på denne side:
http://www.cyberdad.dk/pas/
Avatar billede alcoholic Nybegynder
05. maj 2001 - 23:18 #6
hvor skal jeg lægge den i cstrike Svar ?????????????
Avatar billede w!ld_goose Nybegynder
17. maj 2001 - 12:01 #7
Prøv at gå ind på counter-strike.net og find et link til siden logovilla eller noget lign. hvor du så finder et logo der passer dig bedst, hvorefter du downloader den og lægger den ind i HL\\logos og HL\\cstrike (eller hva´ du nu kalder din HL mappe) Du må som førnævnt ikke gå ind i customize, så skal du til at begynde forfra!!!
Filen skal altid hedde pldecal.wad