Avatar billede oliverdb Nybegynder
10. april 2006 - 20:47 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Cybercity zyxel P660R

Well først mit setupup

Jeg har en Cybercity zyxel P660R stående forbundet med en 4 ports - (DHCP)router som igen er forbundet med bla. en webserver.

zyxel P660R er sat til at forwarde alt på alle porte til routeren som igen forwarder alt på port 80 til webserveren.

Problemet er bare at der er sgi ikke hul igennem. Hvad hulen gør jeg galt?

Mit IP er 85.82.227.69 og domænet der peger der er www.p2pgamenetwork.com
Avatar billede snowball Novice
10. april 2006 - 20:53 #1
Det virker fint her.

Årsagen til at du ikke selv kan se det, er nok at IP NAT loopback ikke er slået til i din router.

http://www.geertsen.dk/articles.asp?ArtId=2

http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/zyxel_p660r/port_forwarding/vejledning/ punkt 6 D
Avatar billede oliverdb Nybegynder
10. april 2006 - 20:55 #2
Har læst  geertsen men hans kommandoer virker ikke og den fancy-smancy bruger interface har jeg ikke på min router... Altså firmware upgrade
Avatar billede snowball Novice
10. april 2006 - 20:57 #3
Du får ikke et web interface frem hvis du går ind på http://10.0.0.1:2033 ?
Avatar billede oliverdb Nybegynder
10. april 2006 - 21:01 #4
jo men der er ikke skyggen af avancerede konfig muligheder.. har også prøvet at firmware opgradere.. Her er filesize too large???
Avatar billede oliverdb Nybegynder
10. april 2006 - 21:03 #5
Det ligner i øvrigt meget mere end 642R end en 660R, hvis man kigger på billedet, selvom der i mine papirer står 660R
Avatar billede snowball Novice
10. april 2006 - 21:06 #6
Hvad står der på selve routeren?

Prøv evt. også at kigge på http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/ hvor alle Cybercity's routere er vist. Der kan du så prøve at afgøre hvilken model du har.
Avatar billede oliverdb Nybegynder
10. april 2006 - 21:10 #7
Det er fandme en 642R... grmbl
Avatar billede snowball Novice
10. april 2006 - 21:12 #8
Det er knapt så godt, for den understøtter desværre ikke IP NAT loopback, så derfor kan du ikke få det til at køre direkte.

Du kan i stedet for lave om i din HOSTS fil så www.p2pgamenetwork.com peger på den lokale IP af din web server. Så kan du tilgå din hjemmeside via domænet, og endda uden at du skal "ud og vende" på Internettet.
Avatar billede oliverdb Nybegynder
10. april 2006 - 21:13 #9
Firmware opgradering gør nada og geertsens tip kan ikke bruges, da det er fra 650 og opefter!!!!
Avatar billede oliverdb Nybegynder
10. april 2006 - 21:14 #10
Tak, jeg starter med at brokke mig til cybercity, sådan noget gammelt lort
Avatar billede snowball Novice
10. april 2006 - 21:16 #11
Ja, hvis dine papire fra Cybercity siger du har en 660R og du ikke reelt har det, så er det bare med at klage så du kan få den byttet!