Avatar billede d34c0n Praktikant
09. april 2006 - 20:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

dynamic memory allocation

det jeg prøver at lave er en trainer til et spil..og det kan jeg også sagtens men jeg har det problem at den address som jeg skal bruge ændrer sig for hver gang jeg genstarter spillet dvs den er dynamisk. så er mit spørgsmål hvordan jeg "bryder" den og finder frem til den RIGTIGE address..

har læst nogle tutorials på nettet ang. dette men er ikke til at forstå,,er ikke helt så meget inde i det memory shit..

ps. jeg bruger tsearch (og har ollydbg)

FORKLAR SÅ DET ER NEMT AT FORSTÅ TAK :)
Avatar billede d34c0n Praktikant
09. april 2006 - 20:52 #1
jo og så ville jeg også høre om det er muligt at ændre dataen på en address med writeprocessmemory?? det ser ud til jeg kun kan nop(no operation) den..
Avatar billede d34c0n Praktikant
18. april 2006 - 17:09 #2
dah
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Kurser inden for grundlæggende programmering

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester