Avatar billede therkildsen Nybegynder
04. maj 2001 - 21:16 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Flashspil

Hej,

Jeg skal bruge et flashspil, hvor jeg muligvis kan levere dele af grafikken selv.

Jeg kan ikke tilbyde penge for opgaven, men jeg honorerer programmøren med bannerplads på websitet.

Flashspillet har deadline omkring starten af juni evt. senere.

Om Flashspillet:

Skal laves som et cykelspil med cykelryttere, der kører uden om ryttere, tilskuere, servicebiler osv. Du må gerne komme med andre idéer.

Med venlig hilsen

Therkildsen
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. maj 2001 - 21:22 #1
Det var da pudsigt. Sidst jeg så noget lignende var der penge på bordet....
Avatar billede bbs Nybegynder
04. maj 2001 - 22:26 #2
Therkildsen-> Du ved vel godt, at alle har ret til at \"få\" spillet, når du \"kun\" gir\' points for det!
Avatar billede therkildsen Nybegynder
04. maj 2001 - 23:23 #3
bbs-> Det ser jeg ingen problemer i. Spillet må gerne være en \"omredigeret\" udgave af et lignende spil, da det sikkert er det mindst besværlige for programmøren.

Jeg kan selv skaffe grafik til cykelryttere, sprøjter, tilskuere osv.

Så opgaven er ikke så stor som den måske umiddelbart lyder.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. maj 2001 - 23:35 #4
therkildsen - prøv at maile mig på flasher@nikolajdu.dk

Jeg vil gerne have en fuld beskrivelse af projektet.
Avatar billede bbs Nybegynder
04. maj 2001 - 23:44 #5
Therkildsen-> Måske kan vi indgå samarbejde?
ICQ UIN: 92821474
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. maj 2001 - 23:46 #6
by the way er min ICQ: 73133704

/Nikolaj
Avatar billede hoejrup Nybegynder
05. maj 2001 - 00:13 #7
MichaelFugl og therkildsen kan godt være den samme person: http://www.eksperten.dk/spm/65182

/per
Avatar billede therkildsen Nybegynder
05. maj 2001 - 09:04 #8
hoejrup>> Ja, Michael Fugl er en af de tre gutter jeg laver siden med. De andre hedder Anders og Martin.

bbs og nikolajdu>> Jeg har ikke adgang til icq her i weekenden, da jeg er til konfirmation, men jeg beder lige Martin om at kontakte jer begge.
Avatar billede grabit Nybegynder
07. maj 2001 - 19:21 #9
Hvor langt er den nået?
Avatar billede therkildsen Nybegynder
08. maj 2001 - 16:47 #10
grabit>> Nikolajdu er ved at kigge på vores udkast til hvordan spillet skal være.
Avatar billede therkildsen Nybegynder
18. maj 2001 - 13:32 #11
Hmm, der skete ikke rigtigt noget.