Avatar billede ferdinand.k Mester
09. april 2006 - 17:09 Der er 2 løsninger

brænding af flere images på en dvd

Hejsa,

Er der nogle der ved om det er muligt at brænde flere images (bin & cue filer) ned på én DVD, så når man smider den i, og den så bliver mountet som flere images??? Jeg bruger Toast...
Avatar billede sd8220 Seniormester
09. april 2006 - 17:23 #1
Hejsa
Ja du brænder vel bare flere sessions - det har man da altid kunnet på en CD, så hvorofr ikke på en DVD?
Men de skal naturligvis brændes én ad gangen - bare vælg finalize session og ikke finalize disk ;-)
/Seb
Avatar billede egonspock Seniormester
09. april 2006 - 18:11 #2
Den lidt mere udførlige vejledning:
0) åben toast
1) vælg recorder settings (alt-r)
2) vælg avanceret fane
3) fravælg Close Disc og brænd sessioner på din DVD men stop inden den sidste session.
4) slå Close Disc til igen og brænd den sidste session.