Avatar billede wuppie Nybegynder
08. april 2006 - 16:18 Der er 6 kommentarer

Refreshe selvom post på siden?

Hejsa

Hvordan gør man så det er muligt at refreshe selvom man har postet på siden, hvis i forstår?
Ligesom her på exp, hol og andre foraer?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. april 2006 - 16:21 #1
Din POST behandles af et script, der slutter med en redirect til den side, der skal vises. Det er sådan set bare hemmeligheden.
Avatar billede wuppie Nybegynder
08. april 2006 - 16:28 #2
Men så får man da en træls tilbageknap?
Avatar billede coderdk Praktikant
08. april 2006 - 16:29 #3
wuppie, ikke hvis du laver en header("location: side.php"); på din postside
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. april 2006 - 16:30 #4
Hvorfor det? Og uanset hvad, så er det den eneste måde at gøre det på  ;)
Avatar billede mrjonez Nybegynder
08. april 2006 - 20:18 #5
hvis headeren er sendt afsted kan du istedet skrive
<?php echo "<script>location.replace('side.php')</script>"; ?>
når du er færdig med at bruge dataen fra $_POST
Avatar billede mrjonez Nybegynder
08. april 2006 - 20:21 #6
Ideen er at du skifter til samme side bare med en GET request, og derved kan du refreshe lige så tosset du vil uden den kommer op med nogen advarsel...